פולארד / נאמנות על תנאי: פרשת פולארד מהווה תמרור אזהרה ליהודי ארה"ב ... - ח״כ קרא בירך על חזרתו של פולארד:

פולארד / נאמנות על תנאי: פרשת פולארד מהווה תמרור אזהרה ליהודי ארה"ב ... - ח״כ קרא בירך על חזרתו של פולארד:. ״מודה לעם ישראל ולרה״מ על שהחזי. מפה של יונתן פולארד 6 בשדרות עם תצוגה של עסקים, מקומות תיירותיים ומשרדי ממשלה ברחוב יונתן פולארד 6 ובאזור, כולל מספרי טלפון, כתובות ואמצעי הגעה. צפו בריאיון הבלעדי שהעניק לשליחת החדשות בארהב‎. כשהוא ספון בתאו, לאחר 25 שנות מאסר, מבקש ג'ונתן ג'יי פולארד, לערוך בעצמו את מה שלא זכה לו עד כה. מעולם לא חשבתי או רציתי להתגרש מיונתן פולארד, אומרת הבוקר פולארד שהספיק בינתיים ולחזור בתשובה ולהתחתן לפני 22 שנה עם אשתו אסתר, יהודיה קנדית איתה התכתב במשך כמה.

הוא נעצר בידי סוכני האף־בי־איי מיד עם עזיבתו את השגרירות. כך התקבלו יונתן פולארד ורעייתו אסתר על ידי ראש הממשלה נתניהו בנמל התעופה בן גוריון@gilicohen10 pic.twitter.com/nqmptkwhs5. ״מודה לעם ישראל ולרה״מ על שהחזי. כפי שהשופט סטפן ויליאמס כתב באחת מבקשות החנינה הכושלות של פולארד, טיפול הממשלה במקרה של פולארד הוא עיוות. יהודי אזרח ארצות הברית ומשנת 1998 גם בעל אזרחות ישראלית, שעבד באגף המודיעין של הצי האמריקני בוושינגטון ובאותו הזמן ריגל למען ישראל.

N12 - ג'ונתן בא הביתה: פולארד נחת בישראל
N12 - ג'ונתן בא הביתה: פולארד נחת בישראל from img.mako.co.il
יהודי אזרח ארצות הברית ומשנת 1998 גם בעל אזרחות ישראלית, שעבד באגף המודיעין של הצי האמריקני בוושינגטון ובאותו הזמן ריגל למען ישראל. מאז 1985 יושב ג'ונתן פולארד בכלא האמריקני, כשבשנים האחרונות גובר הלחץ הציבורי לשחררו. Facebook.com/freepollardnow רבי קאספרס פאני, מהחשובים שבקרב השחורים היהודים בארהב ובן דודה של הגברת הראשונה מישל אובמה, שלח לנשיא ברק אובמה מכתב הקורא לשחרור פולארד גלי צהל, יום שלישי. מעולם לא חשבתי או רציתי להתגרש מיונתן פולארד, אומרת הבוקר פולארד שהספיק בינתיים ולחזור בתשובה ולהתחתן לפני 22 שנה עם אשתו אסתר, יהודיה קנדית איתה התכתב במשך כמה. שמה של המלא של אסתר לתפילה: הוא נעצר בידי סוכני האף־בי־איי מיד עם עזיבתו את השגרירות. כשהוא ספון בתאו, לאחר 25 שנות מאסר, מבקש ג'ונתן ג'יי פולארד, לערוך בעצמו את מה שלא זכה לו עד כה. יונתן (יהונתן) ג'יי פולארד (נולד ב־7 באוגוסט 1954), יהודי אזרח ארצות הברית ששירת כאזרח באגף המודיעין של הצי האמריקני בוושינגטון ובאותו הזמן ריגל למען ישראל.

הוא נתפס ונידון למאסר עולם.

העם בישראל מברך על שחרורו של יונתן פולארד. כך התקבלו יונתן פולארד ורעייתו אסתר על ידי ראש הממשלה נתניהו בנמל התעופה בן גוריון@gilicohen10 pic.twitter.com/nqmptkwhs5. יהודי אזרח ארצות הברית ומשנת 1998 גם בעל אזרחות ישראלית, שעבד באגף המודיעין של הצי האמריקני בוושינגטון ובאותו הזמן ריגל למען ישראל. ח״כ קרא בירך על חזרתו של פולארד: יונתן (יהונתן) ג'יי פולארד (נולד ב־7 באוגוסט 1954), יהודי אזרח ארצות הברית ששירת כאזרח באגף המודיעין של הצי האמריקני בוושינגטון ובאותו הזמן ריגל למען ישראל. סביב מאסרו מתקיימת מערכה ציבורית בישראל הקוראת לשחרורו. Facebook.com/freepollardnow רבי קאספרס פאני, מהחשובים שבקרב השחורים היהודים בארהב ובן דודה של הגברת הראשונה מישל אובמה, שלח לנשיא ברק אובמה מכתב הקורא לשחרור פולארד גלי צהל, יום שלישי. הוא נעצר בידי סוכני האף־בי־איי מיד עם עזיבתו את השגרירות. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. מאז 1985 יושב ג'ונתן פולארד בכלא האמריקני, כשבשנים האחרונות גובר הלחץ הציבורי לשחררו. בשנת 1985 נחשף ג'ונתן פולארד, מנתח מודיעין ימי עבור צבא ארצות הברית, כמרגל מטעמה של מדינת ישראל. פולארד בישראל | מקווה להפוך לאזרח מועיל בהקדם: ברוך שובכם, כמה טוב שבאתם עכשיו תוכלו להתחיל את החיים מחדש, בחופש ובאושר.

יונתן (יהונתן) ג'יי פולארד (נולד ב־7 באוגוסט 1954), יהודי אזרח ארצות הברית ששירת כאזרח באגף המודיעין של הצי האמריקני בוושינגטון ובאותו הזמן ריגל למען ישראל. פולארד פנה לבית משפט בניו יורק בדרישה להקל את תנאי שחרורו בהם בין היתר איסור לצאת מגבולות ארהב ומניעת גישה לאינטרנט. מרגש | פולארד על חזרתו לישראל: סביב מאסרו מתקיימת מערכה ציבורית בישראל הקוראת לשחרורו. מאז 1985 יושב ג'ונתן פולארד בכלא האמריקני, כשבשנים האחרונות גובר הלחץ הציבורי לשחררו.

היסטוריה: אחרי 30 שנה - יונתן פולארד שוחרר מהכלא האמריקאי ...
היסטוריה: אחרי 30 שנה - יונתן פולארד שוחרר מהכלא האמריקאי ... from f7k6f9k9.ssl.hwcdn.net
In 1987, as part of a plea agreement. בדיקה שגרתית העלתה שאסתר פולארד חלתה בסרטן. אנו מודים לעם בישראל ולראש ממשלת ישראל על שהחזירו אותנו הביתה. צפו בריאיון הבלעדי שהעניק לשליחת החדשות בארהב‎. Facebook.com/freepollardnow רבי קאספרס פאני, מהחשובים שבקרב השחורים היהודים בארהב ובן דודה של הגברת הראשונה מישל אובמה, שלח לנשיא ברק אובמה מכתב הקורא לשחרור פולארד גלי צהל, יום שלישי. מאז 1985 יושב ג'ונתן פולארד בכלא האמריקני, כשבשנים האחרונות גובר הלחץ הציבורי לשחררו. פולארד בישראל | מקווה להפוך לאזרח מועיל בהקדם: אנחנו נרגשים להיות בבית סוף סוף אחרי 35 שנים.

ג'ונתן פולארד, המרגל שריצה 30 שנות מאסר בכלא האמריקני, מספר על האכזבה מממשלת ישראל, תחושת העלבון והתקווה שיום אחד יעלה לארץ:

סביב מאסרו מתקיימת מערכה ציבורית בישראל הקוראת לשחרורו. היהודי האמריקני הורשע בהעברת מידע מודיעיני לישראל. הוא נתפס ונידון למאסר עולם. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. כשהוא ספון בתאו, לאחר 25 שנות מאסר, מבקש ג'ונתן ג'יי פולארד, לערוך בעצמו את מה שלא זכה לו עד כה. בדיקה שגרתית העלתה שאסתר פולארד חלתה בסרטן. פולארד, שריצה מאסר לאחר שמסר לישראל מידע רגיש של ארהב, עלה לארץ יחד עם רעייתו אסתר. יונתן (יהונתן) ג'יי פולארד (נולד ב־7 באוגוסט 1954), יהודי אזרח ארצות הברית ששירת כאזרח באגף המודיעין של הצי האמריקני בוושינגטון ובאותו הזמן ריגל למען ישראל. בשנת 1985 נחשף ג'ונתן פולארד, מנתח מודיעין ימי עבור צבא ארצות הברית, כמרגל מטעמה של מדינת ישראל. מאז 1985 יושב ג'ונתן פולארד בכלא האמריקני, כשבשנים האחרונות גובר הלחץ הציבורי לשחררו. ראש הממשלה נתניהו העניק ליונתן פולארד תעודת זהות ישראלית ואמר להם: כך התקבלו יונתן פולארד ורעייתו אסתר על ידי ראש הממשלה נתניהו בנמל התעופה בן גוריון@gilicohen10 pic.twitter.com/nqmptkwhs5. מפה של יונתן פולארד 6 בשדרות עם תצוגה של עסקים, מקומות תיירותיים ומשרדי ממשלה ברחוב יונתן פולארד 6 ובאזור, כולל מספרי טלפון, כתובות ואמצעי הגעה.

יונתן (יהונתן) ג'יי פולארד (נולד ב־7 באוגוסט 1954), יהודי אזרח ארצות הברית ששירת כאזרח באגף המודיעין של הצי האמריקני בוושינגטון ובאותו הזמן ריגל למען ישראל. פולארד הוא גיבור והיה צריך לשחרר אותו כבר לפני המון שנים, אבל גם עוד כמה חודשים עדיף מאשר לעולם לא. אין מי שגאה יותר במדינה הזו או במנהיג שלה יותר מאיתנו. מעולם לא חשבתי או רציתי להתגרש מיונתן פולארד, אומרת הבוקר פולארד שהספיק בינתיים ולחזור בתשובה ולהתחתן לפני 22 שנה עם אשתו אסתר, יהודיה קנדית איתה התכתב במשך כמה. כפי שהשופט סטפן ויליאמס כתב באחת מבקשות החנינה הכושלות של פולארד, טיפול הממשלה במקרה של פולארד הוא עיוות.

בשעה טובה: הוסרו המגבלות על יונתן פולארד - כיפה
בשעה טובה: הוסרו המגבלות על יונתן פולארד - כיפה from www.kipa.co.il
היהודי האמריקני הורשע בהעברת מידע מודיעיני לישראל. נולד בח' באב ה'תשיד, 7 באוגוסט 1954) הוא יהודי אמריקאי, שעבד באגף המודיעין של הצי האמריקני בוושינגטון ובאותו הזמן ריגל למען ישראל. על רקע הדיווחים על עסקה המתגבשת לשחרור פולארד מדגיש מי שהיה מפקדו באגף המודיעין של הצי האמריקני את חומרת פשעיו והנזק הרב. פולארד הוא גיבור והיה צריך לשחרר אותו כבר לפני המון שנים, אבל גם עוד כמה חודשים עדיף מאשר לעולם לא. מרגש | פולארד על חזרתו לישראל: Jonathan jay pollard (born august 7, 1954) is a former intelligence analyst for the united states government. מעולם לא חשבתי או רציתי להתגרש מיונתן פולארד, אומרת הבוקר פולארד שהספיק בינתיים ולחזור בתשובה ולהתחתן לפני 22 שנה עם אשתו אסתר, יהודיה קנדית איתה התכתב במשך כמה. שמה של המלא של אסתר לתפילה:

העם בישראל מברך על שחרורו של יונתן פולארד.

ג'ונתן פולארד השתחרר ■ נתניהו: Jonathan jay pollard (born august 7, 1954) is a former intelligence analyst for the united states government. פולארד הוא גיבור והיה צריך לשחרר אותו כבר לפני המון שנים, אבל גם עוד כמה חודשים עדיף מאשר לעולם לא. In 1987, as part of a plea agreement. אנחנו נרגשים להיות בבית סוף סוף אחרי 35 שנים. פולארד בישראל | מקווה להפוך לאזרח מועיל בהקדם: אנחנו נרגשים להיות בבית סוף סוף אחרי 35 שנים. מעולם לא חשבתי או רציתי להתגרש מיונתן פולארד, אומרת הבוקר פולארד שהספיק בינתיים ולחזור בתשובה ולהתחתן לפני 22 שנה עם אשתו אסתר, יהודיה קנדית איתה התכתב במשך כמה. הוא נתפס ונידון למאסר עולם. פולארד היה מושחת שמכר סודות לא רק לנו ועשה את הכל בשביל כסף לא מבין למה הפכו אותו לאיזה קדוש מעונה. בדיקה שגרתית העלתה שאסתר פולארד חלתה בסרטן. נולד בח' באב ה'תשיד, 7 באוגוסט 1954) הוא יהודי אמריקאי, שעבד באגף המודיעין של הצי האמריקני בוושינגטון ובאותו הזמן ריגל למען ישראל. כך התקבלו יונתן פולארד ורעייתו אסתר על ידי ראש הממשלה נתניהו בנמל התעופה בן גוריון@gilicohen10 pic.twitter.com/nqmptkwhs5.

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+